Tre firanden och en febernatt

Har inte kunnat ta det så lugnt som jag hade velat i helgen, det vill säga sova 24/7, men riktigt kul har jag haft!! Firade Mia i fredags. Kom en timme för sent för att jag var tvungen att skriva klart ett naturarbete. Allvarligt talat, det är ju helt sjukt! Vad är det för jävla prioritering? Jag har problem. I alla fall, firandet började med middag hos mia och fortsatte på Hirschenkeller. Så god mat och en hel del drinkar gjorde kvällen. Och även morgonen, med en lite mer negativ touch om man säger så. Men kom trots allt upp i tid och kom iväg för att fira Jonathan som också har fyllt år. Hade en äkta släkt och vänner kväll med mat och en massa spel. Kan inte låta bli att tycka att det är mysigt. Och på söndagen var det bara att hoppa upp ur sängen igen för att gå på Siris 3-års kalas. Däremellan kom min första paus på hela helgen; Let's dance reprisen. Och efter en hel del hälsande på folk på 3-års kalaset kom min andra paus; kaffedrickande med Adde. Vi som hamnade i mitten av småbarnen och föräldrarna satte oss vid sidan om och diskuterade andra saker än barnsjukdomar och blöjbyten, medan alla söta barn sprang omkring i ett enda stort kaos. Jag tycker om barnkalas. 

Kvällen fortsatte med danskurser och pluggande och sen tog helgen slut. Trodde jag ja. För efter en hel natt med hosta och feber (igen) kom jag fram till att skola idag inte var en så bra idé. Jag borde vila ut så jag slipper alla förkylningar hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback