onödigaste inlägget hittills


och här var det från början en till (intressant) lista men så försvinner allt så klart som vanligt..
 

peace & love!

Efter att ha sovit ut en dag efter helgens bravader  kan jag nu berätta hur helgen har vart ^^ Har nämligen haft väldigt kul =) Vart i Borlänge på Peace and love (lr var iallafalla där en dag, i lördags) med anna, mirre o rickard och väldigt sammanfattat lyssnat på band, festat och tältat... Lite mer detaljerat har jag också träffat roliga (och mindre roliga) människor, ätit äckliga langos, ovilligt tillbringat tid på bajjamajjor (nöden har ingen lag), umgåtts med främst en massa göteborgare, fått ett antal armbågar imagen ( + en boll i huvudet), lagt märke till antalet svart-och-vit-randiga tröjor, sovit på solglasögonen i tältet som dom gick sönder, satt upp tält på göteborgares festplats, fått tinnitus, dansat till the sounds med en heelt galen kille i gissa vad om inte en svart-och-vit-randig tröja, somnat till the cardigans mm...och allt jag nu skrivit (och inte skrivit)  har varit jävligt roligt =D 
Bäst bland banden var lätt The Sounds och Håkan!! Fan va bra dom var =) Alltså håkan.. man blir så glad och ledsen på samma gång!! vet inte riktigt hur jag mer ska beskriva! Ceasar var också riktigt bra!! The Cardigans däremot är ju även om dom är bra inge festivalband.. så lite tröttsamt var det.. men bra nervarvning på slutet antar jag..
Vi hade iallafall turen att få trevliga grannar som vi umgicks med större delen av natten =)..det är alltid trevligt!! Mindre trevlig var dock hemresan som vi tillbringade på tågets golv då det inte fanns platser.. och då hade man ju liksom sett fram emot att sitta uppkurad i ett säte vid fönstret och sova på vägen hem eftersom man inte riktigt tillbringat natten med att sova (även om jag somnade vid sex efter den där bollen i huvudet) Nu orkar jag inte skriva mer för jag har fortfarande inte sovit ut riktigt känns det som..man kunde ju inte sova när man kom hem igår pga vm-finalen liksom, fan att inte frankrike vann föresten, men kan i alla fall säga att efter att ha studerat människorna under denna festival kan jag konstatera att dessa människor etsade sig mest fast på minnet:

1. Vild och galen dansande kille i svart-och-vit randig tröja som inte stod stilla i två sekunder under the sounds spelningen

2. Ful, stor och fet håkan-fantast-tjej vars äckliga röst och fula nuna var nära att förstöra för hela håkan-spelningen. Hon var dessutom tvungen att stå mitt framför mig så att utsikten inte var så mycket vackrare än hennes rygg (och den var inte vacker kan ni tro)

3. Utslagen, inte så nykter tjej som kollapsat utanför bajjamajjan i bara trosor, som dessutom var snea, inte den vackraste av syner

4. Desto vackrare syn var däremot två killar i randiga tröjor som av nån anledning gick förbi vårat tält x antal gånger..lätt hetast under hela festivalen


5. Johnny Depp- i Pirats of Caribbean-kopia med kläder, sminkning och allt som uppenbarade sig sjungande på perrongen


6. Kille som på borlängecentralen utbrast "Jag vill hem till mamma"


konsten att skriva skit när man är väldigt trött en sommarkväll..

..är inte alls svår.. jag börjar nu:
Det var midsommar förra veckan och det känns alltid lite dumt eftersom det låter som om halva sommaren har gått.. och man får någon sorts sommar-kris för att man inte har hunnit göra allt man vill göra på sommaren. Men sommarkrisen till trots har veckan förflutit utan några större händelser. Har bara tagit det lugnt...
Imorgon (lr senare idag kanske) åker sanna till usa och är borta i en månad.. just nu känns en månad som väldigt lång tid.. suck.. och sen ett tag efter att hon kommit hem åker anna iväg och är borta i ett ÅR. Herregud.. vill inte ens tänka på det..

Idag har iallafall vart en väldigt trevlig dag!! har solat hela dan med anna och sen haft grill-kväll med släkt och vänner (precis som förra helgen och helgen innan det). men det är en trevlig vana antar jag! =)
Nästa vecka kommer också bli rolig! Ser fram emot peace and love i borlänge med anna, mirre o rickard!

Tror att jag måste sluta inbilla mig att sommaren ska va så mycket mer än den är, för när man tänker efter så brukar somrarna vara så här..! i början händer det inte så mycket men det blir kul sen iallafall..men jag får allt ta och bättra på mitt humör lite tror jag =) har vart lite konstig på sistone. (eller så har jag alltid vart det men inte kommit underfund med det förrän nu ^^)

Nu måste jag soova i alla fall.. är alltför trött för att sitta här.. godnatt!! //hanna