jaa måste väl erkänna att denna sura människa är jag =)

jaa måste väl erkänna att denna sura människa är jag =)


underbara fredag

Måste bara börja med att hålla med anna (annaforalltid.blogg.se) och säga att LeSport är helt klockrena!!!  Observera att inte själva medhållningen är det intressanta utan att det intressanta är det faktum att Le Sport är superduper. att jag inte skulle hålla med anna däremot skulle va ganska ovanligt...  Verkligen helt unikt sound och bra texter!! fiffigt fiffigt..

Jaa annars så sitter man ju här på fredagskvällen och är helt slut efter en ganska lat vecka i skolan.. fattar inte att jag kan va såå trött jämt.. menmen.. måste klaga på detta väldigt blöta regn som kom nu lägligt när man börjar bli frisk igen, men lite blöta kläder och lockigt hår kan ju va trevligt ibland.. Tänkte ialla fall umgås lite med tjejorna ikväll om dom inte har nåt annat för sig denna underbara regndag (dom kanske tänkter bada i regnet lr nåt).. Lite nedstämt blev det ju också denna dag när treorna tog på sig mössorna och man blev uppmärksammad om att man har TVÅ åååår kvar... dom där ååååren känns ganska lååååånga just nu =) men man får väl tänka lite mer possitivt och fokusera på det roliga.. som att man har looov nästa vecka tex!!!! det årliga frysen-lovet.. trevligt trevligt!! och väldigt välommet!! synd bara att man har så mycket att plugga på..

tänkte passa på efter att lägga in en bild efter klagomål om detta obefintliga.. tyvärr så måste jag meddela att det här med foton inte är min starka sida, jag är nämligen helt otroligt ofotogenisk.. om jag inte blundar så gör jag nåt annat menmen jag får väl stå ut!!!
// hannnnnna

vårförkylning..

Så har man suttit och längtat efter värmen en alldeles för lång och kall vinter, och när den väl kommer så blir man förkyld.. har i alla fall bestämt mig för att denna olämpliga och ovälkomna förkylning inte ska påverka mina vårkänslor, så därför följde jag trots mina hostningar och nysningar med vännerna på bio igår och såg Scary Movie 4. Förutom några skratt här och där var den för tråkig för en frisk människa att slösa bort en lördagskväll på, men lämplig för en som annars bara skulle ligga hemma i sängen och snora..   

Förkylningen är i alla fall den första anledningen till att det var ett tag sen jag skrev, och den andra att jag helt enkelt inte kom ihåg lösenordet så jag kunde inte logga in (smidigt värre hanna!!).. eller rättare sagt jag kom ihåg lösenordet, men det gick inte att logga in (hmhm) aja nu har jag fullbordat min plikt att upplysa folk om min förkylning, och har uppmärksammat att jag nämnt ordet förkyld eller förkylning 7 gånger..

Hoppas att alla andra kan njuta av vårsolen i alla fall..
puss o kram syns på stan.. tänkte jag skriva men jag ska nog inte ut på stan.. //hanna


Me Myself and I

.... lät som ett väldigt bra namn på ett första inlägg, men när man tänker efter så låter det rätt hanna-centrerat. Men eftersom allt här handlar om mig så har jag ju all rätt i världen att tänka på mig själv och där kom jag tillbaka till varför jag skrev den rubriken i alla fall.  Och härmed förstörde jag för alla stackars läsare som hade tänkt att läsa en intressant blogg.
Nu har jag ialla fall hakat på den tvivelaktiga trenden att starta en blogg och försöka hålla världen(?) uppdaterad om mina intressanta(?)  tankar =)   Dock är jag medveten om att jag är ganska (väldigt) glömsk och kommer glömma bort att skriva några gånger då och då, men jag hoppas att ni liksom jag själv förlåter mej.. Det ska i alla fall bli trevlig trevligt att få dela med sig av sina små funderingar!!

hare bra ikväll (och alla andra kvällar)!! //hanna