Höst

Fredagskväll. Och nere på jorden igen. Sverigejorden. Skola, jobb, höstkyla. Men det duger krig. Tycker om hösten, men inte att frysa. Går runt i ton med kläder och kämpar för att inte frysa ihjäl. Och det kommer ändå bli kallare. Usch och fy. Menmen annars knallar ju livet på. Mamma fyllde år häromveckan så blev stor fest. Kul som fan tro det eller ej. Och snart fyller jag år! Wiiii!
Vad händer i helgen då? Jobb.. jobb.. plugg.. och förhoppningsvis något mer roligt däremellan. Får se vad som händer ikväll, ska träffa sän o camel nu tror ja. Ciao!


Zakynthos

Kom hem för exakt en vecka sen och det känns fortfarande konstigt att vara hemma. Sitter här i sängen med min kopp te, fryser som in i helvete och längtar tillbaka som fan!!! Hade verkligen the time of my life, även om cam lätt slår rekordet när det gäller att längta tillbaka. Två helt gaaalna veckor alltså!! Förutom att jag blev sjuk och att sista kvällen kunde vart lite mer lyckad har allt varit helt pefekt!! Sjukan hindrade mig ju inte precis från att ha kul. Kan såå rekommendera Apollo och hotellet Sunshine, Laganas Zakynthos. Hotellet var skitbra och mest folk i vår ålder förutom ett gammalt skånskt par och en hel släkt som firade någons födelsedag. 2 min till stranden och 2 min till bargatan. Perfetto. Haha jag är säker på att du tycker det är skönt att slippa leva i samma rum som mig nu mia, men jag saknar dig faktiskt!! Det är ingen som jag kan ligga och träna med lr sjunga med, och ingen som klagar på att jag är en hm nakenfis. Haha. Patetiskt nog saknar jag också att ha tequila i kylen..  
Blev galet festande 12/14 nätter vilket ledde till att vi inte är så solbrända som vi skulle kunna vara. Men kul var det. Det som man kommer ihåg dvs. De självklara favoritställerna var sizzle och coctails and dreams, och sabotage och medousa gick också an. Jaa det blev en del långa nätter.. och oförglömliga. Fan va sköna människor vi har träffat också. Bla två grekiska fotbollsspelare, ett gäng skottar, två malmöbor, massor med italienare, och våra brittor på hotellet. För att bara nämna några. Haha maffia-italienarna får inte glömmas bort heller. Måste bara nämna att fyra 25-åriga italienare hade både manikyr och pedikyr..  Förmodligen har vi dansat på varenda bardisk i hela laganas (och skulle gått ner lite i vikt om det inte var för diverse mat och dryck- intag) och lämnat ett tomt hål efter oss när vi åkte hem, (som genast fylldes igen av andra svenskar som nu övertygar grekland om att fördomarna om svenska flickor är sanna).
På något sätt ändå skönt att komma tillbaka till sverige, men hade skitkul med er sän, cam, mia!! 

Under resan:
Roligast: Haha när camilla blev buren av whiteboy på sizzle när de dansade. Ett minne för livet.
Äckligast: Diskbänken i mitt och mias rum. Det stank för jävligt i typ en vecka.. tänk pasta.. tomatsås.. youghurt..
Snyggast: Utklädd militär på beachpartyt. Mmm.
Fulast: Eller iallfall vitast, whiteboy var ju inte nice alltså.
Galnast: Hm vet inte hur mycket jag ska nämna, men det inkluderar mig, en scen och en wet t-shirt competition.
Gulligast: Mia sköt ihop våra sängar för att jag inte skulle ramla ner på golvet (igen) thanks hun!
Sorgligast: Jag låg på rummet och hade feber och gick på grekisk hostmedicin.
Mest irriterande: Vår lilla inneboende L som var lite av en förföljare. Men sweet att du sov middag med oss! Titta bara inte på mig när jag äter!
Vårt största fan: Roberto! Dök upp när man minst anade det.
Vidrigast: Drinken på en restaurang som verkligen smakade skunk. Typ 4/5 vodka och ouzo, lite sprite och blått färgmedel. Yummie.
Drygast: Ursnygg svensk bartender. Men svenskar är en dryg art. Tyvärr inget undantag för heta bartendrar.
Klantigast: Haha både cam, mia och jag har gjort graciösa fall och fått varsin samling smäckra blåmärken.
Fullast: Aa lr den som kanske fick i sig lite för mycket flest gånger om man säger så, mia.
Osmidigast: Vi var nära att bli utslängda från hotellet första veckan pga en lite för hög ljudnivå.
Den med störst chans att ha rabies: Camel!! Man ska inte klappa alla djur man ser!!!
Smartast: Att lära känna greker som känner bartendrar. Trevliga greker dessutom. Lr varför inte flörta in sig lite hos bartendrarna själva?
Mest misslyckat: Sista kvällen. Men på något sätt ändå ganska klockren. Och skrattretande.
Klockrenast: Tre av oss spyr endast en gång var på två veckor. Samma kväll.


Minnen som varar för alltid! Yamas zante!