kreta

Kom hem igen i går morse och det är skönt att vara hemma! En vecka kan vara riktigt intensiv. Men det har vart skitskönt som vanligt. Familjesemestar kan fan vara härliga. Har bara solat, badat och ätit i en vecka :) Fast är lite trött på grekland och greker nu alltså. Men jag hinner nog tröttna på sverige lagom till nästa resa. 
Ska njuta lite av sverige nu iallfall. Blir nog en tripp med tjejerna till mias land och sen fyller mirre år. Och kanske öland på lördag också! Ciao så länge ♥

Semester!

Och anledningen att jag inte har skrivit är; att jag har jobbat som en galning i två veckor nu. Men det är värt mödan, för från och med fredag är jag ledig resten av juli och hela augusti!! Och då bär det först av till kreta, sedan öland och sist men inte minst zakynthos! wii! Med tanke på att jag ändå inte jobbat såå mycket så har jag väldigt mycket ledig sommar.  

Har även om jag jobbat hunnit med att vara lite social också. Har blivit en hel del chill kvällar och sex and the city race hos sannie. Man orkar ju inte göra nåt ordentligt. Och igår var min lediga dag så jag passade på att shoppa lite och fika med anna o mirre. Nu är det bara att jobba imorrn också och sen börjar den riktiga semestern! ♥

In the middle of the summer

Kan för en gångs skull inte skylla på att jag haft fullt upp och därför inte hunnit skriva.. jag har bara inte orkat. Har bara sovit och slappat den senaste veckan. Förutom middagen med tjejerna häromdan och jag vet inte vad det var hos gordan. Umgicks lite med mia o milla idag också. Men det räknas förmodligen inte som ansträngning. Nu är det verkligen mitt i sommaren. Skulle bara önska lite mer sommarvärme.

Hade så jävla kul i göteborg alltså! Var skönt att bara vara med anna och mirre igen, och att man får rickard med på köpet gör faktiskt ingenting alls. Ett stort plus till honom för att han stod ut med oss tre i flera dar. Blev en dag med shopping i gtb. Kom underfund med att Göteborg när det gäller shopping är som en miniversion av Stockholm. Men jag tyckte om det. Vår lilla mini roadtrip i Danmark var också sjukt rolig. Trots spöregnet i skagen. Haha tänk er tre galna tjejer helt sandiga och dygnsura av regn och vågor på stranden i skagen som springer omkring helt frihetsberusade i blåsten med en hel del blickar på sig från mer ordentliga danskar och diverse turister, så har ni mig anna o mirre i ett nötskal. Sen åkte vi till västkusten och sprang ännu mer på stranden, åt och shoppade. Sen blev det båten hem och dagen efter liseberg. Naturligtvis också skoj. Och rickard o mirre vann 4 kg choklad, hur ofta händer det? Fan vad vi va trötta efter de dagarna. Var skönt att sätta sig på planet hem sen. Tycker verkligen o att flyga. Hade föresten otroligt trevligt sällskap på vägen ner till gtb av nån affärsman. Han höll lådan större delen av vägen dit.

Jaha då blir det nästan två veckors jobb nu då. Och sen semester!! Förmodligen nånstans med familjen och sen zakynthos! Men jag ska fan inte tillbringa all tid med att längta. Ska ha kul nu också.
Har självklart precis som alla andra vänt på tidsrytmen så det kommer dröja några timmar innan jag kan sova. Ska kanske ta en liten kvällspromenad i sommarvärmen. Trevlig kväll ♥