snö tack!!

Nu har jag faktiskt tröttnat. Om det nu är tvunget att vara så jävla kallt ute som det redan är så kan det lika gärna vara snö. Om det är snö så är det iallfall lite juligt och inte så höstigt. Och det är ju första andvent nästa helg, då borde det vara lite snö ute tycker jag.
Förutom snöproblemet så är allt ganska lugnt. Fortfarande stressigt i skolan dock, men jag har varit förkyld hela helgen så det har inte blivit något festande, och jag har mest vart med tjejerna istan. Bristen på festande har jag alltså tagit igen med shopping och fikande ^^ Vi var hos Sannas ex i lördags också av någon anledning, men det var kul fakiskt. Vi smetade pizza i hela ugnen och klippte hår och allt vad det var. Kaos men skoj.

Nu väntar en lååång vecka som jag förhoppningsvis ska klara av utan större problem. Men ser som vanligt fram emot helgen. Och snön!!


=)

haha hade riktigt roligt med sanna igår i stan när vi fikade på vårt lilla café.. kan tyvärr inte sprida ut det roliga vi pratade om eftersom det är alltför personligt, men jag hoppas att jag sprider lite glädje iallfall haha. Är glad att jag hade kul igår,annars hade jag nog inte överlevt denna sega dag. Men får väl ta och glada till mig lite och ta tag i pluggandet, och se fram emot helgen som vanligt!
puss hej


(anna jag vet att du läser det här, så tänkte bara passa på att säga att jag saknar dig!!!, du hade så tyckt om gårdagens samtalsämne haha)


lugn helg

Har vart den lugnaste helgen på länge. Vet inte om det är bra eller dåligt men det är nog nyttigt att ta det lite lugnt. Var med sanna och mia i fredags och gjorde ingenting, jobbade igår, och var med sanna och milla på kvällen. Angående jobbet så var det inte särskilt lugnt faktiskt. Blir lite irriterad på att kunderna inte kan komme lite utspritt över hela dan utan det måste komma exakt 20 pers kl.18.06 och 20 pers kl.21.58. Fett irriterande. Nära alla dessutom är ovanligt tröga (glömmer tex bort att dom har betalat en gång redan) så är det inte så lätt att vara snäll och trevlig längre, vilket är ett stort minus såvida man inte vill få chefen på sig. Menmen blev på lite bättre humör av att umgås med sannie och millis iallfall. Intressanta samtalsämnen som vanligt (nämligen en roande diskussion om olika ställningar) Och i den vanliga ordningen sov sanna över här vilket gör att man inte vaknar ordentligt förrän fyra på eftermiddan. Nu var det dessutom meningen att vi skulle dragit och fikat, men till och med sanna verkar ha kommit på att man måste hoppa över fikat och plugga ibland. Kanske smittar av mig lite. Ska nu ta mig en kopp kaffe och fundera ut något att göra på retoriken imorgon..
Ha en bra kväll!!


skoj igår! (dagen efter igen med andra ord)

party igår!! halloweenfest hos grannarna kan man väl säga =D galet kul!! har idag tillbringat dagen med att sova och umgås med sanna (som i vanlig ordning sovit hos mig inatt (igen).. men det är bara trevligt med sällskap sannie) och mia. Dom gick just så nu ska jag väl.. jaa.. sova kanske..

in a good mood

Är på alldeles utmärkt humör, men har ingen aning om varför, eftersom jag inte har någon som helst anledning att vara det. Har stort geografiprov imorrn och efter det tusen andra saker att plugga till, kommer inte hinna göra nåt kul förrän i helgen och saknar anna extremt extremt mycket. Samtidigt är det så kallt ute så jag döör, jag har inte sovit ordentlgit på två veckor och jag är jättesugen på godis.. inte bra alls.. Men idag gjorde det faktiskt inget alls att det är kallt ute, började till och med längta till julen. Och det gjorde heller ingenting att jag var tvungen att åka till hemköp och gå igenom en kassahandbok med chefen fast jag inte alls skulle jobba idag, konstigt nog. Det var tvärtom ganska trevligt.. det är nog nåt fel på mig idag.. har förmodligen sovit så lite så jag går på överskottsenergi. Menmen hellre det än att vara grinig! Ska fortsätta plugga nu och ser fram emot OC ikväll. Längtar till helgen så jag får umgås lite med tjejerna..
 Det gör faktiskt inte så mycket att det inte är lov längre ( även om allt nödvändigt jag skulle göra på lovet på något sätt sket sig.. förutom att festa, shoppa och köpa ny mobil.. ) utan det är bara att se fram emot helgerna nu! som sagt inte så likt mig att vara så här positiv, men jag ska väl vara glad för att jag är glad!

ha en glad dag ni alla andra också!! 


=D

haha la just märkte till skorna längst upp på sidan =) vilka otroligt heta skor!!!  nice!! väldigt attraktiva måste jag säga.. kanske ska köpa ett par....


                                                                                                                                                                                                                    (i brist på annat att göra var jag tvungen att uppmärksamma detta)

dagen efter...igen

och så var det samma sak som förra helgen då.. fest hos alex igen.. ganska sliten nu..olikt förra gången var det däremot inte kaos och jag var inte riktigt lika borta (dock fortfarande borta antar jag)..  Skönt att jag slapp sova ensam på soffan för det är inte liiiite kallt i det där huset.. Var inte världens party, men på nåt sätt så lyckas man alltid ha kul hos alex..

Har tagit det lugnt idag, pallar inget annat... borde plugga men orkar inte, tog en tripp till milla nu på kvällen men annars har jag sovit hela dan.. Hade faktiskt tänkt sova lite till nu.. Gonatt!