Snaaart lov

Onsdag. Imorrn är sista provet innan lovet, ett härligt ma c prov. Jag behöver verkligen ett lov nu, är sliten. Är just nu på den nivån att jag sitter och stirrar in i väggen och inte reagerar när folk pratar med mig. Jaa, jag behöver ett lov. Ska sova, äta, vara med vännerna, shoppa. Festa naturligtvis :) Jag behöver en rehabiliteringskväll med tjejerna. Det vill säga jag ska göra sånt som man brukar säga att man ska göra på loven men som aldrig blir av. Men iallafall, jag räknar sekunderna..

Upptäckte föresten att det hade blivit ett misstag och att tillgångarna som hade krympt i själva verket inte hade krympt. Orkar inte förklara. Jag är i alla fall inte senil after all. Haha garvade just ihjäl mig när jag läst det där inlägget. Men klart att man blir galen. Är iallafall arg på den personen som ansvarar för "misstaget". Skäms.

Kom lov kom så jag får ägna mig åt en veckas uppdatering av mitt glada jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback