Koffeinkick

Börjar lugna ner mig nu efter att ha farit runt i lägenheten som en yr höna sedan jag kom hem för en timme sen. Munnen har gått i ett och har kanske satt mig ner en sekund för att sedan direkt flyga upp från stolen igen. Har gått igenom alla dagens händelser två gånger med både mor och far som först lyssnade med ett halft öra om bussar, lektioner, lärare, kaffe och skor hit och dit, men som sedan smittades av min energi och åkte iväg på en shoppingtur. Orsak; drack tre koppar kaffe inom loppet av en timme innan sista lektionen i skolan. Vilket behövdes för att jag inte skulle somna på italienskaprovet, men som fick min stackars icke koffeinberoende kropp att bli väldigt energirik. Vad jag älskar kaffe!

Har hur som helst haft en väldigt tursam dag. Har gjort två oförberedda redovisningar som gick alldeles utmärkt (tur att jag är bra på att prata) och skrev förmodligen toppenbra på ett prov som jag inte hunnit plugga till. Plus att jag fick reda på att min uppsats om sanktionerna mot Irak som jag tillslut fick ihop halv tre på natten för nån veacka sen var otroligt välskriven. En bra dag helt enkelt!

Koffeinets verkan börjar ta sitt slut, så jag ska ta en tupplur. Sedan är det väl dags att skriva det där arbetet som jag hade redovisningen om idag. Ciao så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback