Hur gick det till?

Kollade just mitt bankkonto och upptäckte att mina tillgångar har krympt rejält den senaste veckan. Det konstigaste är att pengar har dragits från kontot dagar när jag bara varit hemma. Nån som känner igen sig? Börjar jag bli senil kanske? Tydligen shoppade jag loss åtta gången i fredags, när allt jag kommer ihåg är att jag gick till skolan, gick till doktorn och åkte hem. På kvällen var jag hemma och mös med anna. När skulle jag haft tid att köpa nåt över huvud taget?, tänker jag. Jag har inte festat, inte käkat. Köpt tre latte och ett par skor är vad jag har gjort. Jag borde kanske inte klaga, jag är snål och inte precis pank, men vart i helvete tar pengarna vägen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback