Tröttsamt

Och varför var alla tvungna att ge mig skräck inför högskoleprovet? Så farligt var det ju inte.. Det jobbiga är att sitta vid de där obekväma bänkarna så länge.. har så ont i nacken så jag knappt kan röra på mig. Otur för mig att den delen som gick allra bäst var nån jävla testdel som inte räknades också. Självklart. De delarna som skrevs på morgonen gick bra, och de andra åt helvete. Har med andra ord inte så höga förväntningar på mitt resultat. Tror annars att provet hade varit ganska så roligt om det inte vore för tidspressen.

Har just haft en väldigt svensson-familjemiddag och ska ta nåt för nacken och dra till sän. Blir en kväll med tjejerna. Ska iväg och slänga mig i hennes sköna soffa, slappa och snacka skit.. Välbehövligt säger jag bara. Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback