En resa till Rom?

Förväntningarna inför Romresan på onsdag var höga tills för ca en timme sen, då jag kollade upp "hotellet" lite mer noggrant. Varför jag skriver "hotell" med citattecken är för att det knappast kan kallas hotell, utan rätta beskrivningen är snarare vandrarhem. Läste hemska recensioner, medelbetyget var 2.8 av 10 och folk från olika länder i olika åldrar berättade om samma äckliga saker. I vanliga fall tror jag inte alltid på saker som skrivs, men har läst upp till 60 recensioner på både engelska, franska och italienska..nästan alla skrev likadant. Aaaah jag får panik!!! Jag är inte den som är kräsen när det gäller hotell, iallafall inte när det gäller klassresor till Rom, men om allt detta jag just läst stämmer så skulle jag lotta ut min resa till vem som helst gratis om det bara gick. Har börjat fundera ut bästa sättet att skada mig på så att reseförsäkringen ska gälla. Ringde just min lärare och gav henne lite panik också. Stackars Ulla. Positiv som jag är så hoppas jag på att det på något sätt löser sig. Och om jag nu ska dela säng med kackerlackor, så säger jag bara; Rome will better be a hell of a city.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback