Firande!!

18 år idag!! Härligt härligt! Men som ni vet firade jag i förskott igår :) Hade en skitkul kväll!! Har världens bästa kompisar, ni är så jävla söta! Pratade nämligen med anna förra veckan om att jag inte kände mig särskilt på humör för att fira, och naturligtvis (en bra kompis som hon är) misstänker jag att hon berättade det för tejerna, så alla har verkligen försökt få mig att tagga till hela veckan. Tack!! Och taggade till gjorde vi ju iallfall..
Blev en trevlig middag med ganska mycket folk (trångt blev det iaf)  och sen förade vi och drog ut. Tyvärr var vi ju tvungna att lämna kvar vissa omyndiga personer, men kul hade jag iallfall! Tillbringade resten av kvällen (natten) på the new vibe. Helt okej ställe faktiskt. Roliga människor ;) Jävligt svettigt bara. Ni märker nog avsaknaden av detaljer i mitt berättande, men ni förstår förmodligen orsaken till detta. Kom tillslut hem vid 6 imorse.. Blev en bussresa on my own eftersom jag av någon anledning hamnade mittemellan dom som skulle ta taxin och dom som skulle ta bussen. Fråga mig inte hur det gick till. Varför är det alltid mig det händer? Har dock fått det förklarat för mig att jag inte glömms bort, utan att jag är svår att hålla reda på. (virrig som jag är efter diverse akoholintag). Tog iallfall en senare buss och sov gott resten av morgonen. Blev väckt av finsång (hm) av familjen och har fortsatt firandet med släkten idag. Har haft danskurser som vanligt nu på kvällen och är slut som fan. Har konstigt nog fortfarande energi kvar, så vi får se när jag kommer för mig att sova.

Grattis till mig själv på födelsedagen!!


Kommentarer
Postat av: Elias

Grattis Hanna ! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback