Dan före dan

Fredagskväll. Och jag fyller 18 på söndag! Blir allt till o fira imorrn =) Borde man få panik för att man fyller 18? Kankse det. Men den paniken hade jag för ett halvår sen så varför panika igen.
Sitter just nu och skriver klart ett naturkunskapsarbete som inte hunnits med tidigare. Men det är sånt man får ta! Har otroligt mycket att göra nu för tiden.. fattar inte vart tiden tar vägen..
Vad har jag gjort på sista tiden då? Pluggat.. sovit.. pluggat.. haft alla danskurser hit och dit.. jobbat lite... Förra helgen fest hos kim och tävling på lördan. Inte så smart kanske var ganska död på tävlingen. Gick ju hem från rotebro fyra på morgonen. Lyckligtvis tävlade jag ju inte själv.. 
Nej blir till att plugga färdigt nu och städa lite till imorrn, ska ju enligt traditionen ha middag.. men sen ska vi ut!! Blir ingen stor fest här inte, grannarna har gjort en del inskränkningar på min festfrihet här sen förra festen.. Menmen fira kan man gör ändå!!!!!

Kan uppmärksamma alla om att VM i dans hålls i Halmstad i år, så titta på VM i dans på tv imorrn!! svt 2 19.00!!!
Pusss


Kommentarer
Postat av: isa

haha... jag har faktiskt också lite panik över 18-grejjen :D
hoppas du får en superbra helg & grattis i förskott !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback