Midsommar!

Glad midsommar på er allihopa! Kom just hem från trevligt midsommarfirande och tänkte gosa ihop mig lite i sängen framför min nya data. Har hängivit denna midsommarafton till familj, släkt och vänner och därför haft en rätt så traditionell dag. Förutom att jag inte dansat runt midsommarstången.Har ätit sommarmat, gjort femkamp inklusive stövelkastning och äggkrig, spelat kubb och iallafall tittat på andra när de dansat runt midsommarstången. Vissa dagar måste man följa traditionerna.

Har de senaste dagarna mest spenderat tid med anna. Har tex städat hela hennes ordentligt stökiga lägenhet. Vet inte var jag fick den energin ifrån. I förrgår åt jag middag med mia o helena och hade sedan en liten kubb och pokerkväll med lite folk. Har bara tagit det lugnt alltså. Skulle egentligen vilja hitta på nåt galet, men orkar inte. Är sjukt trött. Har också världens konstigaste jobb-schema så jag kan inte åka bort nån längre tid heller. Men hade faktiskt tänkt att ta en tripp till göteborg nästa vecka. Ja, dags att komma bort härifrån ett tag. Eller iallfall tills nästa lördag, eftersom jag ska jobba då. Om jag nu inte kan hitta nån som kan jobba istället för mig. Suck.


Nej ska ta och sova nu. Har i och för sig sovit lite då och då hela dan, men man blir trött av att sova. Så gonatt. Och glad midsommar. Igen. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback