God morgon!

Tisdag. God morgon god morgon. Kalla mig konstig men jag gick upp klockan 6 i morse för att skriva redosvisningen jag ska ha idag, och jag tyckte det var ganska så trevligt. Solen skiner in genom fönstret och jag hoppas på att helgens värme fortsätter sommaren ut. Ska om nån timme in till stan och redovisa om spökhistorier på slottet (?!)... skönt att det snart är lov. Var igår på möte inför höstens danskurser. Lite kaos som vanligt, men jag gissar att vi på något sätt lyckas få det att funka, som vi alltid gör. Ska nog ta och byta om lite nu så jag slipper åka in till stan halvnaken. Inte för att jag inte skull vilja det.. det är ju så jäävla varmt ute..Ha en bra dag! ♥ 

Kommentarer
Postat av: Danne

Det är väl inge fel med att vara halvnaken heller? ;P

2007-06-12 @ 02:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback