Fredag

Ännu en fredag i samlingen. Den första juni dessutom. Sommarn är i luften. Denna kväll tillbringas hemma, otroligt skönt efter de senaste helgernas festande. Har inte mått så bra de senaste veckorna, menmen man kan inte må bra alltid. Alltför mycket plugg, stress och en massa skit som jag försökt gottgöra med festande. Lyckas dock aldrig. Snart är det ju sommarlov iallfall. Härligt härligt!! Och annie kommer äntligen hem!! Har egentligen mycket att vara glad för, så varför känns allt då så dåligt? 
Tillbringade iallafall dagen med mia, millis o sannie i stan. Milla rusade runt överallt som galning eftersom hon ska på bröllop imorrn. Vilket gjorde att man själv inte riktigt hann med det man skulle (iochförsig var inte det så mycket) men det gjorde inget för hon kommer va så snygg imorrn. Sjukt fin. Kom hem för nån timme sen, mia följde med och lånade lite kläder, i alla fall någon skulle ut och parta ikväll. Själv ska jag sova ut för en gångs skull hade jag tänkt. Så är jag pigg när jag ska jobba imorrn. Vore bra om jag var det, det hör ju inte till vanligheterna. Aa nu ska jag sova. Gonatt  ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback