Annie's back home

Så förändrades livet drastiskt igen. Anna kom hem igen och mitt sista sommarlov tog sin början. Allt känns bara konstigt. Njuter av att bara kunna ringa hem till anna igen. Kan inte fatta att jag klarat nästan ett helt år utan henne. Är såå glad att du är hemma!!!  Blev välomstfest för henne i fredags också! Haha vad överraskad hon blev =) Vi hade alla kul tror jag, men tack för att ni hjälpte till att städa tjejer..

Känns för övrigt inte alls som om det är sommarlov. Tyvärr. De vackra vädret tog slut precis när mitt lov började. Innan skolan slutade kunde man gå hem och sola varje dag, men nu när man har tid att vara ute regnar det ju. Just my luck. Skolavslutningen firades med middag hos petra, det var trevligt. Och igår var jag på personalfest. Oväntat kul faktiskt. Har haft roligt de senaste dagarna, men jag är ändå inte glad. Skyller på vädret. Jag vill ha sol!!! NU!

Har tillbringat dagen på ikea för att avsluta mitt lilla ombyggnadsprojekt i mitt rum. Men det behövs nog tyvärr en till tripp dit först. Plus diverse trippar till andra ställen. Menmen nu har jag ju tid iallfall..
Är trött som fan så jag tänkte ta mig en lugnt kväll med annie.  Bye ♥ 


Kommentarer
Postat av: annabanana

AWWW hannisen!! i'm soo happy to be home too! :) Love you

2007-07-01 @ 22:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback