söndagskväll

Skola imorrn efter en låååång helg. Har nämligen vart ledigt sen i torsdags, härligt härligt!! Känns ändå inte som om jag har gjort nåt speciellt ihelgen även fast jag haft fullt upp, men det är också ganska skönt. I fredags var jag hemmma och latade mig hela kvällen för en gångs skull, hade tänkt vara med vännerna mina men oturligt nog för mig så hade ALLA varsin date (!?) Funderar på om de hade någon slags konspiration mot mig för att få mig att begrunda mitt singelliv. Jobbade igår och helvete var det var jobbigt!! Fan vad trött jag var, inte alls på humör för att sitta i kassan i fyra timmar, plocka upp varor och ta ner cigaretter.. menmen känns nog bättre när lönen kommer sen hehe. Tog ändå igen det tråkiga med att gå till mia sen och vara en kort stund med henne, sannie, milla, john, adrian o eklund och sen sitta uppe med sanna hemma hos mig som vanligt. Hon har bott hos mig större delen av denna dag också, och druckit varm choklad, ätit lite allt möjligt, sovit mm. (uttnyttjat min gästfihet vilket jag absolut inte uttnyttjar när jag är hos henne) Har även smittat henne med att titta på konståkning och isdans på tv . Buggkurserna startade även idag och eftersom hjälptränarna mina var sjuka fick jag klara mig på egen hand men det gick självklart alldeles utmärkt ;) Har nu sedan jag kom hem ätit, pluggat, snackat i telefon med diverse människor och bara suttit här och inte gjort ett skit av allt jag borde göra. En helt vanlig, trött, tråkig söndagskväll med andra ord. Jag riktigt känner hur alla som läser detta borde hålla med mig..
gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback