SNÖSNÖSNÖ

Och nu, nästan tre månader för sent, kommer snön... Som jag har längtat!! Bättre sent än aldrig ändå! Firade dessa välkomna, kalla, skoförstörande snöflingor med att starta ett otroligt blött snöbollskrig med mia och mirre klockan 4 i morse på vägen hem från sanna. Tror aldrig att jag nånsin har haft så mycket energi som jag hade inatt alltså, förmodligen eftersom jag sovit väldigt mycket på sistone. Medan sanna, mia och mirre slitna fixade naglarna framför tv:n, låg jag och cyklade och gjorde sit-ups hehe. Medan sanna, mia och mirre satt i köket och skrev ner fest och vår-planer, övade jag livlig som jag var lite moves till radion. Och det var eftersom energin ännu inte tagit slut klockan 4 på morgonen som jag naturligtvis startade ett snöbollskrig. Inte likt mig att vara så energisk!! Nu, 19 timmar senare, är jag fortfarande lika pigg!!! Undrar hur länge det håller i sig? Förmodligen bara till imorrn...  Vad ska jag göra tills energin tar slut nu då så jag kan sova? Gå ut och rulla mig i snön kanske! Eller något som är riktigt riktigt tråkigt.. som att städa tex.. jaja jag tycker iallfall riktigt synd om alla er som inte ville ha snö!! bad luck for you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback