Nyår 2006/2007

Så var det slutet på ett år och början på ett nytt. Perfekt avslutning igår med först middag med släkt och vänner och sen festande med kompisarna! Galen natt alltså =) Men iallfall trevlig fest hos matte, vilket jag kommer ihåg trots vissa minnesluckor (och ramlande i stentrappa), och som sagt en bra avslutning på året. Det känns som om både jag och vännerna mina avslutade året på ganska bra sätt, dock på ganska olika sätt :P Även om jag kunde ha sluppit den sista en-timmes promenaden till tessie.. Nu kan jag äntligen glömma detta hemska år och börja om på nytt, jag veeet att det brukar låta så, men det här året kan omöjligt bli värre än det förra.  Då syftar jag på allt från skolbyte och skador till historier med folk och psykisk instabilitet :P Jag kommer iallfall välja att komma ihåg allt roligt under 2006 och glömma allt som är mindre värt att komma ihåg, och då menar jag verkligen allt från första januari till 31:a december. Skål för det nya året!!!

Nyårslöften? Nej,det är nog bäst att skita i dom om jag känner mig själv rätt. Men jag kan ju alltid bli mindre bra på att äta onyttigheter (dricka onyttigheter), äta ordentligt, sluta ljuga mig ur pinsamma situationer (!) och bli en allmänt bättre människa.

Ska nu efter en dag som ägnats åt sömn och onyttigheter umgås med mia och sannie och förmodligen sitta hemma hos mig och snacka skit som vanligt =D
GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: anna

hanna hanna... okej jag sa saaa ringa dig i helgen for lite 411 update om eran gaaalna kvall...suck suck, du vill inte ens veta hur jag tillbringade firandet av det nya aret....noo comments..at all

2007-01-05 @ 23:53:08
Postat av: Anonym

jomen riktigt "trevlig" avslutning på året blev det ju ;) så fiiiint uttryckt på äkta danderydska haha

2007-01-07 @ 03:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback