början på det nya året

Året inleddes passande med en förkylning två dagar efter nyår, vilket ledde till hemmaliggande i två dar. Med det gjorde egentligen inte så mycket eftersom sanna ändå också var sjuk, mirre inte hemma och milla och mia hade fullt upp med sitt. I och försig så hade jag lovat sex andra personer att fika eller gå på bio, men det får jag väl ta nån annan gång (vilket i mitt fall oftast betyder aldrig). Hann iallfall med en movienight, en släktträff och en gettogether innan lovet tog slut =)  (tur att jag festade första veckan) Nästan alla flickorna var för en gångs skull hemma, och med anna i telefon också så blev söndagskvällen en usual kväll med gänget. Hahaha inga kan disskutera sex som oss mina flickor ;) ni är såå jävla sköna!!! tyvärr ska jag nog inte gå närmare in på det.. Grattis också Anna till den lyckade daten där borta!! Tur att du hittade en dansk då alla amerikaner är så feta och kristna.. "jag ska inte kyssa nån innan jag gifter mig" hahahah :P (inget dåligt med kristna alltså, men herregud!!) När jag ändå kom in på det ämnet så kan jag ju passa på att berätta att mirre och millas förhållanden går bra som vanligt (alltså mirre och hennes kille och milla och hennes.. dom har inte blivit lesbiska på gamla dar nej), elins går braa, mia har blivit en liten......... :P  hahah och sanna kör för fullt som vanligt och jag lever lika mycket singelliv som alltid =) haha det är nog ändå ganska bra att vi är olika, annars skulle vi ha glidit ifrån varandra för länge sen.. skulle aldrig klara det här året utan er! (eller ha klarat det förra) hm borde jag kanske bli lite mer självständig?

Borde ockå börja planera året, som jag INTE har för vana att göra.. Men borde först spara ihop lite pengar så jag har råd med det jag planerar. Smart hanna!! bäst du börjar där då...


Kommentarer
Postat av: Sanna

lite synd att börja året med massa sjukdomar förstås men vi kryar alltid på oss o komemr med nya friska tag eller hur hannisen!! :P
hahah jomen det samtalsämnet kan vi ju snacka lääänge om ;D pusseeeen hänni planerna borde bli klara snart...

2007-01-11 @ 19:38:37
Postat av: anni

hahah oja.. diskutera kan vi ;) aven over telefonen :D tack for grattiset!

2007-01-15 @ 01:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback