zzzzzz...

Borde allt ta och sova lite eftersom jag sover alltför lite nu för tiden, men vem behöver sova? Var visst ett tag sen sist jag skrev, men det har ändå inte hänt så mycket. Har mest försökt att undvika att bli sjuk och pluggat ungefär. Umgåtts lite. Haft det allmänt lugnt och skönt. Men nu är jag allt trött på att ta det lugnt!! om jag bara får sova ut ordentligt först så ;) Och det är ju snart lov, och även om jag ska jobba större delen av lovet så lär det ju hända lite saker iaf =) om jag känner flicksen mina rätt så lär ju något kommas på!
Vad har jag gjort idag då? Inget speciellt. Vart i skolan.. blivit trakasserad för min dåliga godissmak.. sovit lite.. Livet leker.. Nejmen Erik ringde faktiskt och frågade om jag ville följa med och dansa idag så jag har faktisk allt motionerat lite också. Och haft kul. Och för att knappt ha rört mig på ett år och ha en skada som inte har läkt så tycker jag allt att dansen min ändå är på topp :) (eller så bra som den kan bli just nu iallafall) Tänkte ta och läsa lite italiano nu och sedan komma i säng i skaplig tid för en gångs skull.. och se fram emot lovet.. gonatt på er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback