partyparty mia ;)

Haha som vanligt sätter mia fart på festerna!! självklart blev hennes egen 18-års fest partyparty!! Hade en utomordentligt fartfylld kul kväll, jaa eller det jag kommer ihåg var kul iaf om man säger så. Började med trevlig middag med alla tjejerna och diverse förfestning och sen kom resten på gästlistan (och blandade människor som inte stod på gästlistan) =) Ytterst trevligt att träffa människor man inte sett på länge iallfall!!
Blev festande till ca 5 och så blev vi utkastade, och eftersom sääännie och mia lovat folk att sova hos mig så trängde tre killar och två tjejer ihop sig på mitt lilla rum, så natten tillbringade jag alltså ganska ihopklämd. Men man får väl ta fram humorn och se det komiska i det hela =D Mådde iallfall skit igår efter något för mycket vin och lite för många drinkar, but that´s life. Skulle både på teater och åka o dansa så det gick ju som det gick, men festen var ju värt det!! Nu när du är 18 så hoppas jag på fler fester hemma hos dig mia!!!! Shake it ditt lilla fyllo ;)

ska dra till sannie och umgås lite nu! pösss på er allihopa!! (tack för festen mia!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback