Någon slags självinsikt

Skärpning Hanna! Du sover för mycket, du äter för lite, du är alltför tråkig och du har knappt umgåtts med någon på en vecka! Du är så dum i skam! Hm.. Jag ska nog ändå inte vara för hård mot mig själv, trött måste man få va ibland. Men nu får jag allt ta och pigga till mig. Om jag orkar göra något åt saken. Har pratat en massa med anna hela veckan och mirre kom äntligen hem idag så dom får nog ner mig med fötterna på jorden igen. Måste fan sluta sova, klippa håret och festa lite.
Dagens höjdpunkt. Manchester totalkrossade Roma. Hahaha. En fröjd för ögat. Måste dock erkänna att jag inte följde hela matchen. Har annars haft en otroligt klumpig dag. Och då menar jag att jag var ännu klantigare än vanligt. Tänker inte ens nämna vad jag har ställt till med..
Nu sitter jag iallfall här och skriver skit när jag egentligen ska plugga franska. Så det är nog bäst att jag sätter igång. Men ska nog gå och göra mig en chai latte först. Pusss


Kommentarer
Postat av: anna

ha ha ha let's party while shit doesn't happen :) you rock it girl! Love you massor!!

2007-04-12 @ 04:15:45
Postat av: Karl H.

!!!

Postat av: sanna

ojoj ja vill höra dom klumpiga detaljerna!! :D

2007-04-13 @ 13:48:28
Postat av: sanna

ojoj jag vill veta dom klumpiga detaljerna!!! :D
men lycka till på tävlingen hannibannnani!!!

2007-04-13 @ 13:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback