Lördag

God morgon! Äntligen helg igen.. fy fan vilken vecka även om den har varit relativt lugn. Hade skitkul förra helgen föresten. Blev en helhelg på tävling i Uddevalla, en ganska så mysig liten stad faktiskt. Men var lagom trött när jag kom hem vilket betydde att jag inte var på topp när jag skulle ha buggkurser på söndagskvällen. Menmen det tar jag igen imorrn.
Igår blev det shopping i stan med mamsen. Något som vi båda gillar ;) Kom hem med två par skor, en väska och lite annat.. man mår alltid bättre av lite shopping! sen skulle vi gå o käka tapas, men vi var helt slut så jag drog hem och hyrde film med mirre o rickard istället. Thank you for smoking. Me like. 
Och idag blir det till att jobba kväll. Usch och fy. Men jag slipper vara hemma och städa tomten med resten av mitt kollektiv iallfall.
Funderar just nu på om jag ska festa ikväll eller ta det lugnt efter jobbet. Får se. Otroligt skönt med lördag även om jag ska jobba!! Det borde finnas fler lördagar. Punkt slut.  

Kommentarer
Postat av: Sanniii

Phuuu...trodde du menade att du gillade smoking dar for a secondo ;P men inte gor du val det hanna
bra intiativ o kopa skor!! jag ar stolt over dig! maste oxa gora det...till zakkiiii maybe
kommer hem imorn o da blire fika minsann!! ;D

2007-04-23 @ 03:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback