Härliga morgon!

Hade min allra bästa morgon på länge idag.. Det började med en väldigt väldigt solig start på dagen när man tittade ut genom fönstret. Skulle till tandläkaren och mötte Amanda på tåget vilket gjorde att jag fick trevligt sällskap på vägen. Sedan tog det bara 5 min hos tandläkaren, och inte pallar man åka tillbaka till skolan inte.. Så jag tog t-banan från medis till centralen. Gick till gallerian och satte mig på Coffehouse, drack världens godaste espressodrink och pluggande franska. Det finns ingen skönare en stan på vardagsmornar efter rusningstid. Lugnt och skönt. Och när gallerian öppnade var det dags för en shoppingtur.. Första morgonen utan stress på länge. Och sedan har det varit varmt, skönt och soligt hela dagen! Dags att sova nu och hoppas på att nästa dag är lika härlig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback