längtar!!

lov nästa vecka!!!! ska bli sååååå skönt!!!!!!! men som vanligt när det gäller mig så har jag en massa att göra så det blir inte till att lata sig en hel vecka...tyvärr.. men skolan slipper man ju iallfall :)
så nu har jag för mn egen skull gjort en liten lista så jag inte ska glömma bort nåt som ska göras:

- festa (tvivlar på att detta kommer glömmas bort menmen)
- städa (ska förhoppningsvis glömmas bort)
- shoppa ( behövs verkligen) 
- köpa mobil (detta kommer jag med all sannorlighet glömma om jag inte påminner mig själv)
- ringa anna!!! får absolut inte glömma! (måste dock öva min engelska lite först innan jag ens vågar säga hi till hennes american family)
- jobba (det vore väldigt pinsamt att glömma)
- var det nåt mer? ja förmodligen... men det har jag redan glömt bort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback