weekend

Så har ännu en helg passerat utan några större händelser. Tog mig en tripp till rudbeck i fredags och tittade på nt-showen och var sen med sannie, millis,  john o robban i stan. Igår jobbade jag, förfestade lite och drog med tjejerna till en jonas. Vet ärligt inte riktigt hur jag ska kommentera kvällen. Lite konstig men ändå trevlig. Är nu dock rätt säker på vad min största negativa sida är.

Alla sov hos mig som vanligt och sanna är fortarande här klockan fem dagen efter precis som vanligt, och gjort så jag inte pluggat ett skit precis som vanligt. Allt är som det ska alltså. Vi har tjockat oss med pizza och coke och legat framför tv:n hela dan, så nu när det är kväll kanske det är dags att börja med allt man egentligen skulle göra idag..

Är föresten första advent idag ju! Kan behövas lite julkänsla i vinterkylan. Ska nog sätta upp en liten julstjärna i fönstret..  =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback