julklappsyra

Herregud säger jag bara... kom hem från stan för en timme sen och jag kan ju bara säga att det är kaos där.. men det är väl så det ska va i juletider =) köpte iallfall alla mina julklappar på en dag! vilket är rekord för min del =D detta kan i och försig ha berott på att jag bara hade tre att köpa och hade hjälp av sannis och elin, men jag är ändå stolt över mig själv. Det känns faktiskt lite sorgligt att julen inte är som när man var liten längre, då låg det tusen paket under granen och man gjorde massor med paket till sina föräldrar och syskon och hela släkten och allting.. i år: tre paket, ett till mamma, ett till pappa, ett till syster. Och ändå kostar det som om det vore tusen paket... Men julen är inte rätt tid att vara snål på ;)

Känns iallfalla skönt att denna stressiga vecka snart är slut. Har aldrig haft så mycket att göra i hela mitt liv känns det som. Jag hade faktiskt för en gångs skull planerat denna sista skolvecka för länge sen, men så kommer såklart tusen läxor och inlämningar och skit i sista sekund som ställer till allt.. Pluggade hela måndagen och tisdagen, igår firade jag lite jul med tjejerna och jobbade och idag köpte jag alla julklappar. Och imorgon är det bara att se fram emot att jobba igen :/ men det blir väl förhoppningsvis lite festande efteråt iallfall =)
Nu är det dags att plugga det allra sista för terminen, och det är ju en bra avslutning att skriva en artikel i historia och låtsas vara en romersk feminist :s whatever byebye.. (god jul i förskott)


Kommentarer
Postat av: Elias

Haha, mm.. vissa är ju duktiga med julklappar.. >_


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback