GOD JUL!!

Då var det en kvart kvar till julafton då. Känns fortfarande inte som jul men har på något sätt lyckats få lite julkänsla iallfall =) Har varit en trött, trött dag efter festandet igår som inte blev som man hoppats att det skulle bli och gjorde att man gick halva natten och kom hem 4. Dessutom var nycklarna borta så jag var tvungen att sova hos Mia. ( I och för sig inget negartivt men ändå ganska irriterande) Har ändå hållt mig pigg större delen av dagen och farit runt och handlat allt det sista och slagit in alla julklappar och allting. Det är bara rummet som inte riktigt är färdigstädat, men det ska det bli så fort jag skrivit klart. Ibland undrar jag om jag borde öva på att städa lite oftare så jag kunde bli lite bättre på det, men vad tänker jag med egentligen? öva på att städa... det kan man ju inte göra.. vilket slöseri på tid.
Har iallfall lyssnat på alla julklappar, druckit julmust och julat mig hela dan, allt för att förbättra julkänslan lite och nu ska jag bara klä julgranen också så är jag nästan färdig med allt. Härligt att det är jul iallafall, även om den inte är som vanligt =D Den kom så fort, vart tog hösten vägen? Men ser fram emot julafton imorrn, eller rättare sagt om en minut!! Tänk alla paket och all mat och tomten :)
GOD JUL allihopa!! Ha en bra dag!!!!!

Kommentarer
Postat av: Madde <3

GOD JUL PÅ DIG GUMMAN!!!!

2006-12-24 @ 00:22:22
Postat av: anna

tihi hannis..gooood jul i efterskott :D du ar sa sot!

2006-12-29 @ 20:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback