alla hjärtans dag

Alla hjärtans dag.. denna underbart kärleksfulla dag som påminner alla singlar så lägligt på vårkanten år efter år om hur ensamma de verkligen är. I år inklusive mig såklart. Det gjorde dock inte så mycket idag eftersom min familj och iallafall en av mina vänner (den enda som nästan är singel just nu) valde att beblanda sig med mig ikväll ;) Så nu har jag och mia suttit här i några timmar och tjockat oss med semlor och skålat lite. För kärleken naturligtvis. Naaaw. Hade också en rolig timme framför "lustgården" på tv. Har faktiskt inga fler kommentarer om dagen. Förutom att jag för övrigt precis som förra året tycker att alla hjärtans dag fokuseras för mycket på kärlek mellan olika personer och inte kärlek i sig. (haha filosofiskt sagt av mig va?) Dagen till ära tar jag iallfall fram min lite mer poetiska sida och säger "Skål för kärleken!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback