we danced to the wrong song

var på modevisning idag!! fett nice.. shit va snygg du va anna!! fan vad grymma kläder också. Om alla killar hade såna kläder som den manliga delen av modellerna så skulle alla vara snygga.. den designern var verkligen duktig..
Kom just hem efter en härlig tur på stan med anna och mirre också. Om denna intressanta händelse orkar jag dock inte berätta eftersom jag nästan sitter och sover.. Jag vet att det är lördagskväll, och jag känner verkligen att jag borde hitta på nåt.. men jag orkar verkligen inte.. Detta kan iochförsig bero på att vi sov hos erik föregående natt och att man själv sov på en madrass-ände under sängen, menmen, trött är jag iaf.. Annars var det ju trevligt trevligt hos erik igår  med tjejorna o killarna! mm med några väl valda tv-program så..

nu ska jag försöka gå och lägga mig men gissar att jag landar i soffan först.. eller så fastnar jag vid datan.. aja hoppas det finns folk därute som orkar göra något bättre av denna varma sommarkväll än jag.. // hanna

Kommentarer
Postat av: Pimp!

Tja hanna!
citerar din text...
Annars var det ju trevligt trevligt hos erik igår med tjejorna o killarna! mm med några väl valda tv-program så..
undrar.. vilka program du menar :D
kram

2006-05-07 @ 17:45:51
Postat av: anna

jaa men tänka sig hannisen :D man tackar så mycket för att du tog dig tid att komma dit!!! det va ju jätteskoj tycker jag! och kvällen hos erkish hade man ju gärna *hrm* delat..närå ni verkade ju ha det utomordelntligt skojig.. ska inte uttala mig om något dock..:)

pusspuss

2006-05-07 @ 21:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback