valborgshelg (?)

Oj så trevligt det är med valborg.. eller inte.. Alla har så mycket förväntningar så det blir aldrig som man tänkt sig. Började dagen med att åka till skansen och titta på fia o jenny som skulle dansa. Måste säga att man känner sig ganska ultimat-svensk när man sitter där bland alla pensionärer och barnfamiljer.. Drog också med mig anna mirre o rickard dit (ville ju visa riktiga stockholm för göteborgaren hehe) nejmen har ärligt talat lite dåligt samvete över att dragit med dom dit. Men Fia o jenny va ju duktiga ialla fall.  Det kändes iaf som om det skulle bli en kul kväll trots idiotgubbar med blekfeta magar och skinnvästar som sjunger elvis. Men sen blir det ju som det blir. Fattar inte hur det kan komma sig att man har tre fester på g från början och sen helt plötsligt inte har nån?? Så då blir det ju så att man får gå och leta fester istället. Tyvärr så var vi tvungna att dumpa rickard o mirre på vägen (FÖRLÅT!!) och gå en hel del.. men festande blev det ju ialla fall.. vette fan om det är possitivt lr negativt menmen.. sen är det ju alltid trevligt när vännerna lämnar en med en anna mitt ute i ingenstans (lr nånstans var det säkert men visste inte det då)=).. jaja.. inga kommentarer om resten av kvällen iaf.. men det är alltid fun fun fun att umgås med dig annis!! (fett fucking fult you know)

Underbart att umgås med polarna hos sanny i lördags också. fan vi är grymma på att laga mat ju elin! och ni andra är väldigt bra på att diska =P härligt med besök från mirre o rickard och alltid trevligt trevligt när john invaderar. 

Idag ska jag sova sova sova.. fast så blir det aldrig.. kommer komma på nåt annat att göra.. skönt att jag är ledig imorrn iaf. Synd för er andra som inte är det. //hanna   

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag måste säga det att du skriver så jävla bra dagbok :) Jag försöker gå in och titta varje dag om det kommit in något nytt, men tyvärr så skriver du inte varje dag, vilket jag kan förstå nu i sluttampen på termin och allt.
Men jag saknar dig och vi måste ses snart för sjutton :)
Kramar Madde!

2006-05-01 @ 22:16:32
Postat av: hanna

haha tack så mycket!! kul att nån läser =)saknar dig med!!! vi måste ses!! pusspuss

2006-05-03 @ 23:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback