söndag och schlager

det var ett tag sen jag skrev nu men det har inte hänt så mycket.. förutom att vädret har ändrats men så tråkig så jag skriver om vädret hade jag inte tänkt vara..
Det har vart en rätt lugn helg.. var med anna o mirre i fredags och igår var jag med mirre, sanna och robin och kollade på eurovision song contest, schlagerfantast som jag är =) men det var kul att finnarna vann!! även om ryssen var så söt så man dog.. men jag föstår att dom vann när de flesta av de andra var tjejer som var tvungna att kompensera den dåliga sången och dansen med att inte ha några kläder på sig.. och om man nu ska ta av sig kläderna kan man ju ändå ha fina kläder.. mest patetiskt var väl ändå makedoniens bidrag..haha såg ni dansen? o m g.. om hon hade haft lite mer kläder på sig hade man kanske inte sett att hon inte kunde vicka på rumpan.. Inte tänder jag på 40-åriga gubbar i gula kläder som inte kan rappa heller.. även om låten var helt ok.. i och försig så tänder jag inte på fem gubbar varav en med allvarligt psykfel heller som i Litauens.. men den låten har jag tyvärr fastnat på.. Jag tyckte om danmarks bidrag.. och där kom andledningen till att anna o mirre tycker att jag har dålig musiksmak (och godissmak) fram.. men saken är den att smaken är som baken, i mitt fall bred (där fick jag till det)..  nejmen jag tycker helt enkelt om det mesta när det gäller musik.. inklusive schlager =)

Imorgon börjar jag kl ett!! wiii! så nu ska jag sooova.. måste bara kommentera det jag just skrivit först och säga att jag säger att jag är inte är så tråkig att jag skriver om vädret, och så skriver jag om schlager.. hm.. aja godnatt!!




Kommentarer
Postat av: annsis

hihi jaa där fick du verkligen till det hannsis^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback