palla sommar..

okej.. sommar för all del men den här värmen gör mig galen.. egentligen tycker jag ju om värme men värme, trötthet och dåligt humör är ingen bra kombination märkte jag idag.. asså orka sitta på ett syrelöst tåg med massa människor som jag känner svettlukten på bara genom att titta  på dom.
Vem behöver föresten alkohol när man har värme? jag va helt borta och vinglade och missade trappstegen ner för bussen och gick in i en stång istället när ja skulle av.. ibland lyckas man med det omöjliga och i det här fallet skyller jag på värmen. Desutom känner man sig aldrig fin på sommaren.. man bara går runt svettig och äcklig hela dagarna.. och när jag dessutom inte har fått dansa på en termin för min jävla fot så har jag blivit tjock nu lagom till bikinisäsongen.. såå härligt..passar på att klaga på att det inte finns några fina skor utan klack i affärerna när jag ändå håller på..och på att det ser ut som en noshörning har bott i mitt rum i några veckor men det är för VARMT för att städa.. nää jag pallar inte...
//hanna

Kommentarer
Postat av: annannanna

meeeeeeeeeeeeeeeeeen skärp dig ynkedom hanna! sommaren kommer antagligen inte stanna hela sommaren så klaga inte...! det finns visst fina skor i affärerna, ryck upp dig nu :D

Postat av: hanna

ska du säga annnis du har nog en hel del att klaga på du med!!! jag känner dig nog...!

2006-05-08 @ 20:44:44
Postat av: anna

meeh ja det har jag men INTE sommaren..hah så där kan du inte säga nåt lilla gumman ;)

2006-05-11 @ 09:33:45
URL: http://annaforalltid.blogg.se
Postat av: hannna igen

haha jodå nåt har du nog att klaga på när det gäller sommaren lilla anna!! så där kan jag visst säga nåt =P

2006-05-11 @ 18:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback