onödig? dag

Det här har vart en ganska konstig dag.. det är onsdag men det känns som fredag till att börja med, bara för att vi är lediga imorrn o på fredag.. Sen började jag kl.13 idag igen (gjorde det i måndags med ju) och gick till skolan, tittade på dans-tvåornas show och åkte hem igen.. onödigt? lite kanske.. men dom var duktiga iaf.. anledningen till att jag kunde åka hem direkt efter var att min kära basgrupp gjorde mitt arbete med tidningen som vi håller på med, dom redigerade utan att redigerarna var med, så jag hade helt enkelt inget att göra.. bra?..dåligt? har ingen aning.. skönt att inte behöva göra något kanske, men det hade varit kul att få göra nåt..
När jag kom hem tittade jag på ett inspelat avsnitt av cityakuten (jaaa jag veet.. men jag tycker iaf det är bra) och sen sov jag tills jag blev väckt när det va middag.. och nu har jag precis ätit.. En rätt så meningslös dag kanske.. men rätt skönt också.. Snart kommer iallafall annis hit och tittar på oc med mig! Dagens höjdpunkt =) Bäst att jag kommer på nåt annat att göra också eftersom jag inte kommer kunna sova inatt när jag har sovit på dan..det blir dagens problem det.. En till höjdpunkt idag var föresten att gick bra på engelska nationella fick jag reda på!!! wiii! 
Ni ska jag efter denna väldigt meningfulla text ta och städa upp lite på mitt inte så rena rum tills anna kommer.. inte för att hon inte har vart i mitt rum när det är stökigt.. men jag tänker vara lite snäll och bespara henne den äran idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback