hektisk natt..!!

Hade en mycket trevlig och konditionsgivande kväll (natt) i förrgår (igår)! Åkte iväg till lidingö på kvällen med anna sanna o alex där eriks polare hade fest.. Riktigt roliga människor där så man hade kul, men som vanligt så kommer man inte hem när man tänkt sig.. först missade vi en buss (Vart är Anna??!!!) sen missade vi sista bussen (Vart är Anna????!!!!) så sen var vi tvungna att GÅ till Ropsten, men väl där hade vi missat sista tåget (gissa varför).. Sån tur var hade vi trevligt sällskap av några killar vi lärde känna under kvällen, så vi tog en buss till sergelstorg och tog oss till fridhelmsplan och sov hos en av dom, jag är mycket tacksam för att jag slapp sova på en parkbänk i regnet, så tack!
Det mest irriterande var dock inte att vi inte kom hem, utan att jag hade en tid hos ordtopeden halv 9 på morgonen, så jag sov i två timmar, gick upp kl 7, försökte väcka sanna ( det är ingen idé att ens försöka ) och gick därifrån, åkte in till centralen och åt frukost på mcdonalds och åkte till ortopeden.. När jag kom till ortopeden fick jag veta att det var väldigt onödigt för datorerna funkade inte.. så jag åkte hem igen, sov i en timme och åkte iväg på möte i skolan.. Konstigt nog så var jag inte trött, uatn var social nog att lära känna en tjej i skolan, som jag upptäckte var en av killen vi just sovit hos bästa kompisar.. ibland är världen liten.. 

Nu har jag soovit länge inatt, men är fortfarande trött så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, för jag orkar inte sova mer..  men får väl hitt på nåt..!  //hanna
 


Kommentarer
Postat av: anna

ja vart är ANNA?!??!??!?!?!? moahahahahaa
naaj men det var ju en rikigt trevlig kväll enligt min mening :D

Postat av: Anonym

ja vart är ANNA?!??!??!?!?!? moahahahahaa
naaj men det var ju en rikigt trevlig kväll enligt min mening :D

2006-05-29 @ 16:25:35
Postat av: annna

oj två ggr

2006-05-29 @ 16:27:25
Postat av: hanna

nej 3 gånger

2006-05-30 @ 16:31:13
Postat av: Helena

Jo jag kände att det var på tiden att jag också började med det här :)

2006-05-30 @ 21:07:27
URL: http://duva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback