En lagom trevlig helg

Denna helg började med att jag underbart nog fick veta att jag var ledig i fredags! och denna ledighet tillbringade jag genom att sova, lat som jag kan va ibland=)  och eftersom jag trots all sömn fortfarande var trött på kvällen, och eftersom anna också hade en av sina mer lata dagar, bestämde vi oss för att ha en titta-på-hela- sex and the city-boxen-natt efter en lång och skön promenad.. men nejnej så blir det självklart inte.. så fort man kommer hem till anna är det ändrade planer och jag anna och mia for till bollstanäs (var det bollstanäs?) och spelade brännboll  och umgicks med roliga (och mindre roliga ^^) människor! tyvärr gick ju bollen sönder efter ett tag så det blev en usual vandra runt i väsby-kväll (hm) som vi väsbybor har en tendens att råka ut för lite då och då.. men vi landade i alla fall hemma hos stefan efter ett tag där vi tittade på narnia.. och sen åkte vi hem vid 4. Så blev det med den promenaden.. Hade i alla fall en helt okej kväll!!, även om den från min sida var ganska osocial på grund av jag vet inte vad egentligen..antar att min trötthet inte riktigt hade gått över lr nåt^^
Igår kväll ältade vi i älta (annas vitsiga ordspråk).. Jag mia sanna o anna åkte dit för att festa och umgås med sannas robin mfl, men det var inte så mycket till fest så kvällens höjdpunkt var när robin nästan hoppade ut för ett stup på studsmattan.     
Idag har jag städat hela dan, vilket var ganska jobbigt, för tro mej det är inte en av mina vardagliga sysselsättningar.. Men högar av damm och kläder på golvet till trots blev det rent och fint iallafall =)

Det har med andra ord varit en (alldeles för?) lagom trevlig helg.


Kommentarer
Postat av: anna

tror dock bollstanäskvällen gav oss mer än en titta-på-hela-långa-sex-and-the-city-boxen-kväll..=) medan älta-i-älta-kvällen gav oss desto mindre. Men NU är det ju i allafall sommar! unbeliveble..och sommaren ak vi ha kul på, visst hannsis! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback